tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

pirmadienis, rugpjūčio 31, 2009

Myliu tave, iki pirštų galiukų..


Paskutiniu metu tikrai jaučiu tokią šilumą viduje..

bet vistiek dar vaidinu drebanti..

Gal iš baimės?

Tik nežinau, ko labiau bijoti: ar kad viskas ims vieną dieną ir sugrius, ar kad ims viskas, taip ir išsipildys, kaip kad svajojau..

Jaučiu kaip blizga mano akys, žiūrėdamos i Tavąjį siluetą greta.. Kaip šoka velniukai akyse prisiminus tavo šypseną.. Net vėjas mano delnuose neišpūs iš manęs to, kaip jaučiuosi dabar. Kaip auga mano siela, jausdama tavąją šalia..

Jau užuodžiu besibaigiančią vasarą. Velniškai pasiilgau kvepiančių, rausvai gelsvų lapų, švelnaus šaltuko ir, duokdie, sauso oro..

Sako - slyvos buna rudens pranašės. Mano rudens pranašė - sielos šiluma ir auksu spindinčios akys..

3 Komentarai (-ų):

Anonymous titas rašė...

Be baimes tik...

rugsėjo 06, 2009  
Anonymous Kaimynas rašė...

Galvojimas apie GERA, skatina jo uzsibuvima :)

rugsėjo 08, 2009  
Blogger Grazinute rašė...

Gaila, kad tie jausmai ilgai neuzsibūna tik :(

rugsėjo 22, 2009  

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis