tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

sekmadienis, kovo 29, 2009

Praeitis


Velniop ją.
Negaliu pakęsti, kai ji grįžta pas mane neperspėjus.
Dabar jauciu kaip ji verda kiekvienoje mano kūno ląstelėje. Velniai rautų..

Ežy, kad dabar tave šikantį sutrauktų. Nuoširdžiai, vaikeli, nuoširdžiai tikiuosi, kad kadanors tu pajausi tą kartumą burnoj. Tiek laiko praėjo, o mano kūnas dar to šlykštaus išdavystės jausmo nepamiršo..



Keršijau joms. Leisdama vyrams svaigti vien nuo minčių apie mane, nuo mano kvepalų aromato, nuo prisilietimų, žvilgsnio... Svaigti ir kankintis. Kuo ilgiau ir beprasmiškiau, tuo geriau. Atsiprašau, bet man tai pavyko. Jaučiausi atkeršijusi pasauliui, o svarbiausia, tam, dėl kurio tas tyras Meilės pasaulis man sugriuvo..

Bet dabar aš ne viena, ir pats laikas išmokti pasitikėti žmonėmis..
Laikas praeitį atrišti nuo dabarties. .

2 Komentarai (-ų):

Anonymous VenusOfAir rašė...

Gal ne visada teisingi, bet pazystami dalykai. Moterys gali buti visokios ir joms viskas galima, pateisinu:)

kovo 29, 2009  
Blogger Grazinute rašė...

Tik gaila, kad tai vistiek neišgydo nuo baimės kad tai pasikartos.

balandžio 05, 2009  

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis