tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

penktadienis, gegužės 01, 2009

Pavasaris



Ar pastebi, kada pavasario saulę droviai pasitinka dabar tik atgimę medžiai..?
Ar pajauti, kada užsičiaupia kaminai ir oras tampa tyras.. toks tyras, jog, atrodo, ne kvėpuoji, o godžiai geri jo gūsius.. maloniai vėsinančius plaučius.. pripildančius kūną linksmybės?
Geras šposas - pavasarį aš visada noriu juoktis!
Tik man dar kažkaip baisu sakyti pavasariui, kad jis jau yra mano kiekvienoje kūno ląstelėje ir kiekvienoje dulkelėje kieme, nes jis dar pagalvos "o fok, mane demaskavo" :) ir vėl išpirpins kurnors.. Juk jam tai nieko nereiškia!
O kaip mano juokas?? Ir tavo..

Palepinkim paskutini pavasario mėnesį mūsų juoku.. :)

4 Komentarai (-ų):

Anonymous VenusOfAir rašė...

Nesimiega? Man taip pat... bet del pavasario jau esu tikra- jis nepabegs:)

gegužės 01, 2009  
Blogger Grazinute rašė...

Pavasaris isparpinti gali ir geguzes menesi :) O as visai to nenoriu. Net vasaros nenoriu.. :)

gegužės 01, 2009  
Anonymous VenusOfAir rašė...

...o kodel nenori vasaros?

gegužės 05, 2009  
Anonymous Uz sienos rašė...

Grazinute, pripildyk pavasari savo juoku sklidinai, tau tai puikiai sekasi :))

gegužės 07, 2009  

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis