tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

penktadienis, gegužės 15, 2009



Sapne nuplaukė mano laivas..
jo iškeltos burės nuplasnojo saulės nušviestame danguje tarp debesų.

Kalbu apie sapnus: aš jų neatsimenu. Tik baisius. Visada bandau užrašyti jų nuotrupas, bet retai kada pavyksta.
Sapnai gali būti labai reikšmingi.

Vakar sapnavau krentantį lėktuvą močiutės pievose.
Ten žaidė du berniukai… aš juos pažįstu.. tokių mažų aš niekada jų nemačiau.. lėktuvas smigo tiesiai į žemę..
Aš labai verkiau, ir niekas manęs nesuprato.

Ar toks sapnas gali būti reikšmingas?
Argi nekeista būti gyvai ir sapnuoti mirtį.. Mirtį žmonių, kurie tau brangūs.
Bijau, kad šiandien jau esu vieną iš tų žmonių praradus. Šiandien tą supratau.
Netikėjau, kad košmarai irgi pildosi.

0 Komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis