tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

antradienis, kovo 17, 2009

Šiandien manęs klausė, ar dažnai sakau "MYLIU"..


tada, kai aš jaučiu kaip Jis giliai kvepuoja man į ausytę prieš užmigdamas, aš sakau jam MYLIU..
tada, kai jis darbe gavęs laisvą minutę parašo ar paskambina man, paklausdamas kaip aš, sakau MYLIU..
Kai Jis vairuodamas mašiną, ar eidamas tiesiog šalia, su šypsena žiūri į mane ( Tai jis daro ypač žaviai.. ), aš jam sakau MYLIU.. :)
Tada, kai prabundu nuo jo pirštukų teptenimo mano nugaryte, sakau MYLIU Tave..
Kai jis pirkdamas vakarienę nepamiršta, ką labiausiai mėgstu ir aš, sakau Jam MYLIU.
Kai jis vakare kviečia valytis dantukų kartu, sakau jam MYLIU..
..tada, kai žiūriu į jį ir užplūsta patys šilčiausi jausmai,
aš sakau Jam MYLIU..

3 Komentarai (-ų):

Anonymous Anonimiškas rašė...

ah... meilė... turbūt pats sunkiausias žodis ištarti ir pats smagiausias išgirsti :-)

kovo 17, 2009  
Anonymous Anonimiškas rašė...

Tokiai moterai kalijas kibirais neščiau :)

kovo 20, 2009  
Anonymous Anonimiškas rašė...

Kuo dazniau girdi, tuo lengviau istarti :)
Arba kuo stipriau jauti, tuo paprasciau istarti :)
Arba, tinginiuke, nustok viena diena ji sakyti, ar tebeziures jis i tave taip zaviai, kaip visada? Ar tebekvies valytis dantuku kartu? Jei taip, vadinasi teisingai pasirinkai..

kovo 20, 2009  

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis