tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

šeštadienis, gruodžio 13, 2008

Keistadienis



Kartais aš taip stengiuosi pabėgti. Bėgti toli. Dažniausiai taip aš bandau pavyti laiką. Mintį. Saulę. Dieną. Horizontą.
Jie greitesni už mane, o aš dar neišmokau skristi. Bet aš pasiduoti neketinu :)
Kartais aš nustoju vytis, o tiesiog atsisėdu ir laukiu - gal horizontas arba mintys patys ateis pas mane.
Gal man pavyks juos sulaikyti ir jie apibėgę visas devynias jūras ir kalvas grįš pas mane? Sėdžiu ir kantriai laukiu. Galbūt taip man net labiau patinka.


O kartą man pavyko.
Vieną juodą dieną, kai ryškiai švietė saulė, horizontas pats atėjo
ir atsisėdo šalia manęs. Mes abu jautėm, kad mums nereikia žodžių, nes tiesa pati glostė melui blakstienas. Diena tikrai buvo verta nakies. Tą dieną Jis man papasakojo, kodėl žmonės verkia, kodėl, kai jiems gera, jie šiepia dantis ir kodėl, jie vizgina uodegą, nors jos ir neturi. Jis pasakė daugiau, negu aš žinojau.

3 Komentarai (-ų):

Anonymous Anonimiškas rašė...

paskutiniu metu daug keistu dienu. daugiau mastanciu, nei veikianciu zmoniu. matau, kad tampame bejegiais...

gruodžio 15, 2008  
Blogger Liutauras rašė...

o tu romantike:) grazu

gruodžio 15, 2008  
Blogger Grazinute rašė...

Visokia as ;)

gruodžio 16, 2008  

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis