tinginiukas

lėtos užsimiegojusios mintys.. ;)

Mano nuotrauka
Vardas:
Vietovė: Klaipeda, Lithuania

ketvirtadienis, gruodžio 04, 2008

Ko man dabar reikia, m...












pažvelgti į akis ir jose pamatyti pasaulį..
skaičiuoti žvaigždes naktį (tik aš ir naktis kartu)..

patylėti (dažnai juk to nesugebu)..
pasikalbėti.. išklausyti (tai labai sunku)..
pasivaikščioti (reikės taip ir padaryti dar šįvakar)..
šokinėti per bangas (noriu vasaros.... noriu prie šiltos jūros, prie bangų...)..

noriu paverkti kam nors ant peties (bet juk aš nemoku verkti :( tikrai.. kiek kartu norėjau, bet negalėjau..)...
ok, tada pralinksminti, kai liūdesys bambėdamas velka uodegą tau iš paskos..
paklausyti mėgstamos muzikos..kartu pašokti (su bet kuo ir bet kur...)..

gulėti naktį pievoje žiurint į dangų ir svajojant..jausti, matyti, girdėti, užuosti saulę..
pakvailioti.. pamiršti visus ir viską..
supykti ant ko nors.. susitaikyti..
eiti iš proto (dėl uždrausto gabalėlio šokolado :) ..
gal aplankyti tave sergantį (kad turėčiau kuo pasirūpinti:) ..
pasitikti saulėtekį ir palydėti saulėlydį (gal su tavimi?...mhm..)..
išvykti kur nors toli, būti drauge (kad suprasčiau, ką reiškia neišvengiamas žmogaus buvimas greta) ..
laukti kažko ir nekantrauti (kartais tai net smagu, ka :) ..
pažaisti sniego karą (oij, kaip aš to laukiu..žiema yra gerai:) ..
priskinti didžiulę puokštę lauko gėlių (kodėl lauko?... nes jos daugiau nei kitos gėlės turi saulės šilumos)..
pajausti lietaus skonį ant kieno nors lūpų (turėtų būti skanu.. isivaizduoju, kad skanu..)..
pažaisti krepšinį (kaip mokykloj kad, kai vaikinai leisdavo juos aplošti:) ..
pagroti pianinu (to irgi seniai nedariau, kažin, ar dar moku..)..
ant stogo užsilipus valgyti saulėgrąžas (pamenu, kad tai visai nebaisu)..
pasakoti baisias istorijas (man patinka, kai šiurpuliukai laksto kūnu:)..
kartu spręsti problemas (brolis visada man padėdavo..)..
pažaisti vandens karą (dažnai būna daugiau juoko negu vandens:)..
jausti, jog Tave visada gina (geras jausmelis:)..
prigulti šalia mieliausio meškučio (kur jis, kai jo taip reikia...? žinau, kad visai neseniai jis dar buvo čia, po pagalve)..
klausyti tavo patarimų (kad ir kokie jie kartais būna kvaili, tik neįsižeisk:) tikrai)...
įsimylėti (nors kam to nereikalingo galvos skausmo... kita vertus, gera, kai pilve virpina sparnus drugeliai... na gerai, jokių drugelių iš tikro ten nėra gi, tačiau bent galiu taip sakyti - visi taip sako...)..
palinkėti tam purvinam elgetai sėkmės (ech, man ir pačiai jos reiktų, ir jis, nors ir purvinas nuo gyvenimo, bet atrodo daug laimingesnis)..
saldumynų?....
Viso šito, o ir dar daugiau, man reikia...





0 Komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis